Nasza firma posiada spore doświadczenie w zakresie organizowania dużych jak i małych imprez. Do tej pory m.in. zorganizowaliśmy:
-
organizacja cyklu spotkań w ramach Akademii Alergologii PTA
2014 rok -
Kliniczne Forum Ekspertów Europy Środkowo-Wschodniej
Serock, 24 - 26 wrzesień 2014 Wyniki ankiety satysfakcji Galeria zdjęć -
VI Konferencja Szkoleniowa PTA „Alergologia na granicy specjalności"
Wisła, 2 - 5 kwiecień 2014 Wyniki ankiety satysfakcji Galeria zdjęć - Dzień Pielęgniarstwa Alergologicznego. Wisła, 5 kwiecień 2014 Wyniki ankiety satysfakcji Galeria zdjęć
-
organizacja cyklu spotkań w ramach Akademii Alergologii PTA
2013 rok -
organizacja uczestnictwa grupy lekarzy w Światowym Kongresie poświęconemu nowotworom piersi
San Antonio w Stanach Zjednoczonych, San Antonio Breast Cancer Symposium, 10-14 grudnia 2013 -
IV Kliniczne Forum Ekspertów - "Ciężka astma, POChP, zespół nakładania – najnowsze doniesienia i nowe możliwości leczenia"
Serock, 26-28 września 2013 Wyniki ankiety satysfakcji Galeria zdjęć -
organizacja szkolenia produktowego Oracle
Austria -
organizacja sekretariatu Konferencji SilesiaKomunikacja
Sosnowiec, 23 kwietnia 2013 -
V Konferencja Szkoleniowa PTA "Alergia – Co jeszcze trzeba zrobić"
Wisła, 17-20 kwietnia 2013 Wyniki ankiety satysfakcji Galeria zdjęć -
organizacja uczestnictwa grupy lekarzy w Światowym Kongresie poświęconemu nowotworom piersi
San Antonio w Stanach Zjednoczonych, San Antonio Breast Cancer Symposium, 4-8 grudnia 2012 -
organizacja uczestnictwa grupy lekarzy w Międzynarodowym Kongresie Onkologicznym
Wiedeń, European Society for Medical Oncology, 28.09-02.10.2012 -
XI Międzynarodowy Kongres PTA - „30 lat Polskiego Towarzystwa Alergologicznego”
Ossa, 12-15 września 2012 Wyniki ankiety satysfakcji Galeria zdjęć -
organizacja szkolenia produktowego Oracle
Austria -
III Kliniczne Forum Ekspertów - Astma bez granic.
Wisła, 18-21 kwietnia 2012 Wyniki ankiety satysfakcji Galeria zdjęć -
organizacja uczestnictwa grupy lekarzy w Międzynarodowym Kongresie
Onkologicznym
Wiedeń, 19-24 marca 2012 -
organizacja sekretariatu Kongresu Transportu Zbiorowego
Sosnowiec, 20-21 marzec 2012 -
organizacja szkolenia produktowego ASSECO
Wisła -
organizacja uczestnictwa grupy lekarzy w Światowym Kongresie
poświęconemu nowotworom piersi
San Antonio w Stanach Zjednoczonych, 6-10 grudnia 2011 -
I Krajowy Zjazd Szkoleniowy Polskiego Towarzystwa Otorynolaryngologów Chirurgów Głowy i Szyi
Warszawa, 17-19 listopada 2011 Wyniki ankiety satysfakcji Galeria zdjęć -
6th GARD General Meeting - światowy zjazd specjalistów chorób układu oddechowego
Warszawa, 23-24 września 2011 Galeria zdjęć -
XIV Sympozjum Onkologia w Otorynolaryngologii
Warszawa, 22-24 września 2011 Wyniki ankiety satysfakcji Galeria zdjęć -
7th Central European Oncology Congress - organizacja uczestnictwa dla grupy lekarzy
Opatija Chorwacja, 11-15 czerwca 2011 -
IV Konferencja Szkoleniowa PTA
Wisła, 13-16 kwietnia 2011 (ponad 1300 osób) Wyniki ankiety satysfakcji Galeria zdjęć -
organizacja uczestnictwa grupy lekarzy w konferencji poświęconej nowotworom piersi
San Antonio, 7-12 grudnia 2010 -
organizacja wyjazdu grupy lekarzy na największą w Europie konferencję poświęconą nowotworom
Mediolan, październik 2010 -
II Kliniczne Forum Ekspertów PTA w ramach programu POLASTMA
Ossa, wrzesień 2010 (ponad 400 osób) Wyniki ankiety satysfakcji Galeria zdjęć -
XLIV Zjazd Polskiego Towarzystwa Otorynolaryngologów Chirurgów Głowy i Szyi, IV Zjazd Polskiego Towarzystwa Chirurgów Podstawy Czaszki
Warszawa, czerwiec 2010 (ponad 1300 osób) Wyniki ankiety satysfakcji Galeria zdjęć -
III Konferencja Szkoleniowa Polskiego Towarzystwa Alergologicznego
Wisła, kwiecień 2010 (ok. 1100 osób) Wyniki ankiety satysfakcji Galeria zdjęć -
organizacja uczestnictwa grupy lekarzy w największej w Europie
konferencji dotyczącej nowotworu piersi EBCC7
Barcelona, marzec 2010 (12 osób) -
organizacja szkolenia handlowego dla firmy Oracle Polska
Ustroń, styczeń 2010 (30 osób) -
organizacja uczestnictwa grupy lekarzy w Światowym Kongresie
poświęconemu nowotworom piersi
San Antonio w Stanach Zjednoczonych, grudzień 2009 (12 osób) -
X Międzynarodowy Kongres PTA organizacja bazy noclegowej
dla uczestników kongresu
Bydgoszcz, październik 2009 (ok. 1000 osób) -
I Kliniczne Forum Ekspertów w ramach Narodowego Programu Wczesnej
Diagnostyki i Leczenia Astmy
Wisła, marzec 2009 (ok. 1200 osób) Wyniki ankiety satysfakcji -
organizacja uczestnictwa grupy lekarzy w Konferencji
Onkologicznej
Sankt Gallen w Szwajcarii, marzec 2009 (14 osób) -
organizacja szkolenia dla firmy ABG
Zakopane, luty 2009 (ok. 20 osób) -
organizacja szkolenia dla firmy ABG
Ustroń, grudzień 2008 (ok. 40 osób) -
organizacja wyjazdu szkoleniowego dla firmy Konsalnet
Wiedeń, wrzesień 2008 (ok. 40 osób) -
II Konferencja Szkoleniowa Polskiego Towarzystwa
Alergologicznego
Wisła, kwiecień 2008 (ok. 1300 osób) Wyniki ankiety satysfakcji -
I Konferencja Szkoleniowa Polskiego Towarzystwa
Alergologicznego
Wisła, kwiecień 2007 (ok. 1400 osób) Wyniki ankiety satysfakcji -
IX Międzynarodowy Kongres Polskiego Towarzystwa
Alergologicznego
Wisła, maj 2006 (ok. 1800 osób) -
Ogólnopolska Konferencja Immunoterapia 2004
Szczyrk, kwiecień 2004 (ok. 750 osób) - wewnętrzna konferencja szkoleniowa firmy Nexter-Allergopharma Wiedeń, listopad 2003
-
organizacja wyjazdu grupy lekarzy na Konferencję ERS 2003
Wiedeń, wrzesień 2003 (ok. 30 osób) -
szkolenie dla lekarzy alergologów na zlecenie firmy
AstraZeneca
Szczyrk, czerwiec 2003 (ok. 130 osób) -
szkolenie dla lekarzy POZ na zlecenie firmy AstraZeneca
Ustroń, październik 2002 (ok. 170 osób) -
impreza szkoleniowo-integracyjna dla firmy ComputerLand
Wiedeń, wrzesień 2002 (ok. 20 osób) -
wewnętrzna konferencja szkoleniowa firmy AstraZeneca
Wiedeń, sierpień 2002 (ok. 200 osób)